هتل های معروف شهر مسکو
نوشته شده توسط : نیکی

هتل آرارات پارک حیات مسکو

آرارات پارک حیات یکی از هتل های لوکس و برتر در منطقه مرکزی مسکو است که با مجموعه ای از بهترین ها می تواند اقامتی فوق العاده برای گردشگران رقم بزند . هتل 5 ستاره Ararat Park Hyatt در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفته تا با تجهیز و مدرنیته شدن با قدرتی بیشتر از قبل به فعالیت خود ادامه دهد . این هتل تا میدان معروف سرخ 5 دقیقه فاصله دارد و چندین ایستگاه مترو در نزدیکی آن واقع شده است . هتل آرارات پارک حیات در مسکو برای رفاه میهمانان خود امکاناتی چون اتاق های بزرگ و مدرن ، استخر شنا ، اسپا ، سولاریوم ، سالن ورزش ، رستوران ، اینترنت وای فای ، سونا ، خدمات نگهداری از کودک و ... فراهم نموده است .


تور مسکو هتل 5 ستاره

 

هتل متروپل مسکو

متروپل یکی از هتل های معروف مسکو برای ایرانیان است . این هتل تاریخی در مقابل تئاتر بالشوی واقع شده و فقط به اندازه چند دقیقه پیاده روی تا کاخ کرملین و میدان سرخ فاصله دارد . نزدیکی هتل 5 ستاره Metropol به ایستگاه متروی Teatral’naya سبب شده تا گردشگران بدون فوت وقت و پرداخت هزینه زیاد بتوانند به سایر نقاط شهر سفر کنند . اتاق های این هتل به سبک هنر نو طراحی شده و دارای پنجره های بزرگ و تختخواب ها و مبلمان راحت می باشند . استخر سرپوشیده ، سالن ورزش ، ماساژ ، سونا ، رستوران و اینترنت وای فای رایگان از تاپ ترین امکانات این هتل هستند .


شیک ترین هتل های مسکو

 

هتل نشنال مسکو

بهترین هتل های مسکو غالبا در منطقه مرکزی این شهر واقع شده و دسترسی عالی به کاخ کرملین و میدان سرخ دارند . یکی از این موارد هتل نشنال مسکو است که فقط 200 متر تا میدان سرخ فاصله دارد . این هتل چشم اندازهایی زیبا از کاخ کرملین ارائه داده و دارای مرکز اسپا با استخر سرپوشیده و بوفه صبحانه غنی از انواع غذاهای بین المللی می باشد . اتاق های زیبای National Hotel با مبلمان آنتیک و سبک کلاسیک دکور شده اند و از امکاناتی مدرن برخوردار می باشند .


بهترین هتل ها در مسکو

 

هتل مرکور بوامانسکایا مسکو

هتل مرکور مسکو در نزدیکی ایستگاه متروی بوامانسکایا واقع شده و از معروف ترین هتل های مسکو به شمار می اید . کاخ کرملین و میدان سرخ که از برترین جاذبه های روسیه هستند با هتل مرکور بوامانسکایا دو ایستگاه مترو فاصله دارند که با توجه به نزدیک بودن هتل به ایستگاه مترو دسترسی به این اماکن به راحتی امکانپذیر می باشد . در اتاق های مدرن Mercure Moscow Baumanskaya به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره مسکو تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار ، تهویه مطبوع ، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی ، اینترنت وای فای رایگان و سشوار فراهم شده است .

هتل های 4 ستاره روسیه




:: برچسب‌ها: هتل های روسیه , هتل های مسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: